Friday, November 28, 2014

@ Andai Hatiku Bersuara @

Part One
Merenung aku ke luar jendela...
Apa lgi yang nak kau buat??
Ape lgi yang tdk puas hati??
Ape salah aku??
Ape yang aku dah buat??
Ape erkkkkk??

Aku pun xtau la sape nk jwb nie smua..

Aku trus bertahan...
Sabarlah duhai hati...
3 bulan je lgi...
lpas tu kau akn bebas!!!!

Bebas dri skit hati...
Bebas dri pning kepala...
Bebas dri segalanya!!!
Ya Allah tabahkanla hatiku..
Untuk tempuhi segalanya...

Oh Tuhan....berikan lah aku...
kekuatan menempuhi dugaan mu..
aku percaya ade hikmahnya..
disetiap dugaan yang ku terima...

andainya...hatiku bersuara..
pastinya ia akan berkata..
cukuplah sayang..
aku tidak berdaya...
mengharungi segala sengsara...

berapa kali harus aku terluka...
barulah kan ku sedar..
cinta ku tidak layak..
untuk dirinya..
mengapa masih aku setia disisinya..
tidak aku mengerti...
tidak ku fahami...

seperti insan biasa aku ingin bahagia...
menyintai dan dicintai tiada duanya...
andai terlampau permintaan ku ini...
maafkanlah kasih...

oh...Tuhan berikanlah kekuatan menempuhi dugaan Mu...
aku percaya ada hikmahnya....
disetiap dugaan yang ku terima...

No comments:

Post a Comment