Friday, November 28, 2014

@ Adakah Kau Setia @

Cermin la dri ko tu dlu...
sebelum ko nk tuduh aku....
ape bukti yg blh ko bg??
mne saksinya??

Tunjuk dlu bukti and saksi kat aku..
mcm mne aku blh tunjukkan bukti n saksi atas perbuatan ko!!!
xpyh nk tduh aku smata2 tuk mnutup ksalahan dri ko!!!
tq so much for everything....

Sejak aku mengenali dri mu...
bermacam dugaan yang ku hadapui..
adakala tersentuh rasa hati...
adakala cemburu melukai...
namun aku tempuhi dengan sabar...

Sejak aku jatuh cinta padamu...
perasaan aku sering terganggu...
adakala aku rasa curiga...
adakala semacam tak percaya...
adakah kau setia kepadaku...

oleh kerana hati ku setia...
sebab itulah teguh cinta ku...
oleh kerana hati sudah terpikat...
sebab itu aku sayang...

dari hari ke hari..
aku terus merindui...
dan aku dapat rasakan..
bertapa hatiku sukar melepaskan mu..

biar terpaksa susah payah..
namun ku relakan...
asalkan kita terus dapat bersama....
selamanyaaaaaaa



No comments:

Post a Comment