Monday, October 12, 2015

@ Lafaz Yang Tersimpan @





Tiada lafaz yang tak dapat aku ungkap buat kalian!!!



THANKS!!!

Trutama skali pada family aku...

mama and ayh yg sentiase doakan aku...

and than pada sidia yg sentiase menemani aku sepanjang aku study...

setia disisi ku..melengkapi keperluan ku study..

terima kasih banyak2....

kini aku tidak lagi bergelar student...

Alhamdulillah tamat sudah pengajian ku...

hanya Allah yg bisa membalas jasa kalian..

ucapan terima kasih aku tidak dapat membals segala yang telah kalian lakukan buat aku...



Luluh hatiku yang sayu
menatap wajahmu tenang dalam lena
kasih...zahirkan laku
sedangkan bibirku jauh dari lafaznya...

dan raut tuamu membekas jiwaku
meredakan rindu mendamaikan kalbu
tak mungkin ku temu iras sentuhanmu
biarpun kuredah seluruh dunia.....
mencari gantimu....

betapa sukarnya menyusun bicara
meluahkan rasa menuturkan sayang
kasih yang terlimpah hanya sekadar tingkah
cuma ungkapan kebisuan yang melindungkan kalimah rahsia...

masih ku biarkan waktu...
melarikan lafaz kasihku padamu.....

apakah yang hilang..andai dilisankan
bait penghargaan penuh kejujuran
tak mungkin terlihat cinta yang merana
jika hanya renungan mata yang bersuara
bukan tutur kata...

tiada lagi ertinya pengucapan
andai akhir nafas dihujung helaan
sebelum mata rapat terpejam
usah biar kehilangan
menggantikan lafaz yang tersimpan.....

aku sayang mama...
aku sayang ayah....
mengapa sukar untuk aku tuturkan??

..........love mama....love ayah.....love sweetheartz.......




No comments:

Post a Comment